Stadsträning

Mina hundar bor ju i stan. Så egentligen är det
inget i stans speciellt vi behöver träna på så.
Utan vi tränar mer passivitet och bara vara.

Koppla på Leslie & Lovis och gick upp till
gågatan där vi mötte vid ett gäng ekipage :)
Ann med Corgisarna,Elin med DP Siri och Kinesen Zigge,
Sofie med Rottweiler Sune,Ida med Borderblandis.

Vi fick oss solsken och en blåst, men behaglit.
Efter ett tag kom en skur med hagel så vi börja
packa oss hemåt. Lite bilder som Ann tagit.

Leslie blir uppvaktad av Vattu :)


Här får Lovis en kram av Vattu :) Han har många brudar..


Lovis snodde valparnas leksak och vägra lämna tillbaks den :P haha


Efter detta så jag jag med mig Tyson och gick en promenad med
Jenna & Nellie runt om. Sen fick dom vara lösa och leta godis på
marken och i träd. Hoppa upp på stenar m.m...Avslutning med
lite Tacos hos J :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0