Härliga tider

Häst, hund, häst, hund osv.. osv =)

Thast my life :) Och jag älskar det!

Min fina Hibicza med söta Nova på ryggen.




Tyson andra hunden från vänster. Han var så duktig på platsen!
Inne träning igår på travet. Han var super duktig. Och jätte mycket hundar
kom också. Han blir så fokuserad då det är mycket i kring han.
Min fina kille =)




Uppstigning 05.45 imorse. Förbi statiol och inhandla lite frukost.
Släppte ut hästarna. Sen satt jag & Leslie och myset i fikarummet.
Mocka och fixa klart till pållarna. Sen blev det ridtur på min fina.
Pigg som tusan var min stjärna idag. Så hon fick sig ett svett pass.
Plumsning i djupsnö i trav. Jösses vilket svung det blev i steget
på henne, som att rida en häst på 170 :P Sen massa galopparbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0