Underbart väder

Nollgradigt till +1, och sen några minus bara.
Känns ju som sommar =)

Mycket hund och häst med andra ord!
Tyson är glad att slippa bli på pälsad, eller nja
har har inget emot att ha täcke. Men såklart han
tycker det är skönare att springa och busa utan.
Sen får han lätt skav just under bröstkorgen av
"magplattan" på täcket.

Hundarna har fått springa i skogen i stallet bla
utan en massa tassflyft efter 2min. Yber nöjda!

Hoppat lite med hästen med våra egengjorda hinder.
Länge sen och gud så kul Bicza tyckte det var med
lite omväxling. Nu har vi fått den större delen av hagen
upp polgad en bit, så ridit där idag.

Sen bytte jag häst med Natta som red Mina,
vilken skilland från min lilla ponny på 148 till ja vad är hon 163 kanske.
Mycket häst att hålla om och rida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0