2012-02-16

God dagens!

Ska fortsätta med städningen idag :)
Sen till stallet och rida en sväng.

Igår var jag och Tyson på agilityträningen.
Han var en stjärna på slalomet. Ingen hjälp med handen,
han hade fokus framåt mellan pinnarna i hyffsat fart.
Snyggt killen min! Handling från höger sida börja funka
bättre nu.

På kvällen uppskatta jag inte kylan rätt, trodde det var varmare.
Tog med L & L på promenad runt p-holmen. Dom fick springa lös
och busa också. Sen träna vi att man kan gå omkring lös
utan att härjja med varann också. Svårt för Lovan,
men då på spritter så i benen :P Men det gick bra!
Gick till min mors jobb och åkte bil hem, min tår var som isbitar.

Jag och mina vackra Hibicza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0