Älskade djur

Lika dålig som vanligt på att uppdatera.
Måste ju fixa till designen här också så det är som
lite tråkigt att skriva när den inte ser ut som man vill..

Här är det mycket ridning och häst hantering var dag och flera
gånger om dagarna desutom =) Hundarna är ju såklart med
hela dagarna. Mycket spring o bus i skogen.

Hade även med mig Leslie på en uteritt. Hon var jätte duktig
och sprang framför hela tiden som jag vill att hon gör.
Dock har hon noll respekt för hästarna, flyttar sig inte direkt
fastän man rider nästan på henne för att få henne att akta sig lite.
Well en vacker dag har hon krossade tår i tassarna, den dagen den sorgen va?
Jätte härligt att ha med sig en hund så blir det inte så ensamt när man rider själv.

Lovis ska få börja följa med på lite skritt turer bara tills hon blir stor.
Tyson, hmm, han är som en bulldozer i skogen så han lär kuta fram o tillbaks
och hästarna är inte så förtjusta i att ha dom rejsandes förbi bakifrån.
Så han får nog inte hänga med..

Utsällnings dags snart igen. Kuligt =) Först här i Boden, sen Piteå.

Älskar min häst. Känns som förut med min älskade Irish Bob "Bobban".
Helt underbar!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0