Julstrul

Ja då var det alldeles snart Julafton.

Jag gillar det. Vi har så mysigt på julen, hela familjen
samlad (: fast det är inte så ovanligt hos oss :)
Men det blir en sån mysig stämmning..

Vi brukar hitta på roliga saker med alla 7 hundarna.
Åker alltid till hästarna på morgonen och tar oss en
ridtur. Sedan allt fix inför det goda julbordet
och spel och lekar in på sena kvällen :) MYS!

I Tisdags blev ett stort gäng som avslutade "Hundskoj"
lite till efter allt julstök och nyår så samlas vi väl ihop igen
för ett ytterligare härligt år med massa hundträning.

Vi var 17st ekipage. Någon droppa av efter vägen.
Men en liten bild fick vi till vid våran fina kyrka.
Promenerade runt stan..


Och några av oss stanna på gåtan för lite pessivitet träning :)
Duktiga Mila(Dobbisen) i mitten kör en platsliggning..



Här fick jag några efterlängtade bilder på Tyson från en tidigare
sök träning i skogen.







Hästen min börjar komma tillbaks igen.
Hon är fått upp hullet bra och musklerna byggs på nytt.
Hon var så fin när jag red henne ikväll. Så kul när det går bra!
Visst pigg och het på gröten efter galopp på racksträcka,
men hon är bäst min arab tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0