Inomhus träning

Igårkväll tog jag med mig Leslie & Tyson på en promenad
upp till travet för inomhus träning i totohallen där.
Endast 2 kändisar för jyckarna där DP Siri och JR Felix.

Tog en bänk och invänta på lite folk som skulle träna,
så fick L & T chilla lite tills alla kommit in till rätta.
Band fast L först. Drilla Tyson i lite olika moment,
kändes lite små seg. Han är inte van att köra lydnad
inne så här men annars helt OK. Gick omkring med Leslie
med lite konakt övningar kring det andra hundarna utan problem.
Dom låg så fint vid bänken när vi tog pauser :)

Sen kom Martin och hämta upp oss åkte vi ut till stallet
sen och tog in hästarna. Efter det tagga DW med Lovis.
Har lånat Trojas rosa fina WP sele, sitter bra utom att
pinnen tar lite grann i hennes bakben.


Absolut första gången Lovis fick dra med sele & kätting.
Och det gick ju som om hon inte gjort annat, vilken framtida
drag hund framför sparken med Tyson :)
Vilken gulpklimp. Jag förvänta mig inte heller något annat,
hon har varit med när Tyson dragit kätting fler gånger.
Så hon är van rasslet osv..

Kanske hon kommer bli en WP stjärna ;))








Jag och Nathalie tog oss en promenad med Leslie till stallet
på förmiddagen/morgon. Blev en ridtur också med Bicza & Lexter.
Pigga & fräscha känns dom. Så nu hoppas vi på mera snö
så vi kan rida ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0