3 timmar ute

Koppla alla hundarna så börja vi prommenera.
Blev längre än vad jag hade tänkt mig först då
stället jag skulle gå till inte gick. Stanna till och köpte
lite fika till mig eller ja frukost.

På väg från affären stanna en kvinna och fråga hur
det gick för Lovis på utsällningen.. jag huh va ?
Ja hon såg ju oss i tidning NSD ..då klicka det..
Helt främmaande för mig och hundarna och alla 3
drar i kopplerna fram till henne och vill bli klappade,
så även Lovis!!!! Oj så glad jag blev. Ett möte utan
förberedning och Lovis ställer hela kroppsvikten mot
kvinnan och ber om att bli omklappad =)

Vi forsatte till vårat andra bästa stället. Släppte lös
trion och dom busa och härjja på under tiden jag
njöt och fika.. Sen fick hundarna leta sin frukost i snön.

Kasta lite boll.. Tog fram kamptrasan och så fick hundarna
kampa med varann.. Träna lite ingångar och vänster svängar
med Lovis. Så duktig tjej..

Sen lite sitt,ligg,stanna,kom med alla 3 sammtidigt
perfekt att träna dom så :)

Hemma igen efter 3 timmar. Hundarna ligger däckade nu!

Alltid kul med gamla bilder och tänka tillbaks :)









Hoppar med ordentlig marginal






Tyson 8månader



Kommentarer
Postat av: Nadja

Tyson är en riktig snygging! Alla är ju såklart fina ;]

2011-12-16 @ 20:36:53
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja han är snygg :D Lovis är SÖT som socker, och Leslie är bara bäst av alla :) haha

2011-12-17 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0