Lovis har anlänt =))

Nu så har hon äntligen kommit hem lill tjejen!
Toppar alla mina förväntningar, härligt temprament & trygg.
Dom 2 första dagarna har vi tagit oss igen utan problem.
Hon har sovit bra, vaknat till ca 2ggr och snabbt somnat om
igen efter någon minut. Hon är så duktig och säger till
när hon vill ut också, piper o gnäller.

Leslie & Tyson är så dukiga med henne och tagit in henne
bra hittills. Katten däremot är inte alls nå happy ;)
Ser knappt till henne nå, fast idag är Zezzan inte lika ond.
Lovis bryr sig inte ens om henne utan bara knallar förbi.

Nathalies lilla Eddie har äntligen fått en buskompis i sin egen
storlek ( ett tag iallfall ). Gud vad dom busar och har roligt!

En liten bild att bjuda på.



Sen har vi varit och kollat på ny lägenhet. Blir att flytta 1 Januari
eller 1 November om någon tar våran då. Super snygg och fräsch lya =)

Idag på morgonen blev det en tripp till Rutvik där vi har provridit
en häst. Super härligt sto. Väntar mer besked idag får vi se vad som händer.

Efter det åkte vi ut till skogen med alla hundarna = 7st (3mina).
Alla dom stora vovvarna är så snälla med dom små.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt! =D Hur fin som helst lillan.



Mvh.

2010-09-24 @ 11:34:36
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Lill Addy

;-) vilken mysig bild på Lovis o Eddie:-)) får jag knycka den??? Kram på er!

2010-09-25 @ 12:26:48
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Angelica

Måste kännas härligt med en drömrasen i hemmet. ^^



Ooh ja men då får jag ta mig en titt på Hööks. =)



Mvh.

2010-09-25 @ 14:11:02
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Erica

LILL: Det är bara ta bilder =))

2010-09-25 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0