Inlines

Varit i stallet på dagen på stallmöte och fått
en del info om hur det går till i nya =)
Trevliga hästar och folk, så det blir kul.

Efter det kom Jenny hit med sina små hundar Papillon Hera
och Biscon Milus, fick Tyson leka. Det var länge sem dom
träffades och Ty hade inga problem. Han under ordnar sig
Milus och tycker det är svin kul =)

Jag & Nathalie varit på en inlines tur med Leslie,Tyson,Troja 45min.
Hade sele på Tyson fick han jobba lite extra och jag kunde
bara åka =) Gick bra med tanke på att jag åkte sist förra
året och åkte i backen då med Freja. haha...

Så nu ska dom få sin middags mat.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoho!

Har precis kakat middag och dom andra har tagit en drink! Sjalv drack jag en Cinderella och en Mickey Mouse, med andra ord alkoholfritt! Vi solar och badar och har brant oss lite snyggt! Vi ses nar jag kommer hem och da vill jag ha en massa bra uppdate! KRAM!!

2010-09-07 @ 20:41:35
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0