5 dagar kvar

Cyklade till stallet på förmiddagen med Tyson.
Gjorde klart inne i stallet och Ty sitter ligger så fint
utanför boxen under tiden. Hämtar in Mecken och gör
han klar för en ridtur. Ty får vara i boxen då utan problem.
Kom en bit på min lilla uteritt, så vill han helt enkelt inte gå
längre jäkla häst. Det är ingen idé att att bråka med han
utan att ha ett spö i handen och lägga på bogen.
Överlevde det iallafall =) Så jobbade han i paddocken
istället i lervälling...

Körde lite lydnad med Tyson innan jag cykla iväg, Min stjärna :))

Leslie är halt fri, jippi. Var i skogen igår med hundarna
efter stallet, så fick tanten gå kopplad. Inte populärt
när kompisarna får springa. Sånt är livet ibland!
Så koppel prommis för henne. Ska åka ut ikväll
får tanten följa med och gå =)

YNKA 5DAGAR KVAR TILLS VI HÄMTA LOVIS.
Helt sjuk, jag är verkligen sååå glad!

Så köper vi ny bil vilken dag som helst också =)
Livet är great! Har lite mer skojjiga saker på gång också!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

AAAW sötaste bilden i inlägget. ^^ Så otroligt söt varelse.

Men avundsjuk blir jag på dig. Du ska köpa ny och fräsch bil och du ska ha en St. Bernhard valp. Hm, inte rättvist. =)



Mvh.

2010-09-16 @ 23:14:45
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0