Träning

Träning för min trio =)

Tyson har fått ett redigt DW pass idag. Först en skogsrunda
och så fick även Leslie hänga med och busa lös med Troja.
Sedan dags för tung intervall. Det var krut i han må säga!
Vilken glöd och glädje fastän det tog riktigt i slutet,
denna hund gör verkligen allt han kan för att göra en nöjd =)
Visst, det kan ha sina nackdelar i vissa läge då han vill så mycket
hela tiden. Han är underbar iallafall!

Tant Leslie har börjat få bättre päls och hennes utslag
minskat, har nu en mirakel salva som gör susen.
Musklerna börja komma ikapp igen också. Känns skönt!
Min underbar älskade vän som sitter djupt i mitt hjärta..

Lilla Lovis växer och utvecklas för var dag.
Klicker träningen påbörjad med goda resultat.
Har en del påtänkt träning att smyga igång, spännande =)
Vilken nos hon har, ska bli kul att se hur det blir i framtiden!
Finns en del leksaker här ute som har gått sönder som inte syns
bland löven. Dom spårar hon upp och hittar dagligen massa saker,
så hon självbelönar sig redigt med tuggleksaker =)

Provridit häst idag. En valack på 8år, super snäll och älskar att bli
ompysslad i stallet. Yber känslig i munnen och stannar bara man
kramar tyglen lite grann. En ämnen för Western ridning då han är
så känslig. Ska bli spännande och lära känna denna herre som kommer
om någon dag =)


Älskade Freja! Dina ögon är att drunka i. Din själ har ro för alltid nu.
Du finns alltid med mig varje dag. Leslie saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0