Lycka

Farsdag =)

Blev gofika hos mor&far på dagen.
Trisslott i all ära funkar alltid, han fick tillomed vinst!!

Klicker tränat Lovis & Tyson idag. Lovis börja komma
igång och lär sig fotposition och ingångar. Duktig tjej.
Ty fick visa upp sin trix han kan =)

Förberede mig för kvälles kurs i kylan. Lager på lager med
kläder. Leslie fick också ett tunnar täcke på sig
eftersom vi går dit&hem, och så blir det en del sitta still.
Jag blev då riktigt varm i kläder o förs inget. Förut om min höger
hand som jag ger godis med, tanten drägglar rätt mycket då :P

Är SUPER nöjd över dagens insats av oss två!
Hundmötena går klockrent inte en ända negativ reaktion från Leslie
fastän Åke leker med sin kamglada Schäfer som både pipier o morrar
glatt. Det om något är en sak som kan trigga igång henne men icket =))
Nästa tillfälle blir det träning inne i stan + möten med hund i högre fart,
ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0