Det vita guldet har kommit =)


I Onsdags,

Gör stallet på morgonen och hundarna med såklart.
Vi har med oss frukost och fikar efter vi släppt ut alla
hästarna och mockat/fyllt hö/kraft till våra sen..
Lovis får sitt där och busar på som en dåre i boxarna
och spring runt runt och rullar sig, så myysigt =)
Leslie & Tyson + dom andra får springa i skogen en sväng.

Sen blev det träning med Leslie på hundmöten.
1timmes prommenad med ny hund hon aldrid träffat,
hon skötte sig kanon fint!!

eftermiddagen fick Lovis busa med Eila, L fick igång
tråkmånsen Eila =) Så dom hade sit kul medans jag och
mamma skottade på altanen och fixa det där.

Kvällen blev det 60min DW runda med Tyson. Han tåga på bra
och fint tempo hela vägen. Nu är på gång igen =)

Igår,

Träning med Leslie igen och helt ny hund. Först promenad
sen fick hon till och med busa med Emelies hund Kompis,
en hane på 1år. Gick hur bra som helst =) Är så nöjd är
över min tant. På Söndag är nästa kursträff med Åke,
så vill ha nya hundar att träna varje dag.

Vi skulle åkt till Öjebyn, vi började åka ut på 97:an med bilköer
efter varann med underkylt regn och svin hala vägar och alla
vi som var med fick en obehaglig känsla i kroppen att vi inte ska
åka. Så efter mycket om och med vände vi tillbaks. Inte åka med
livet som insats. Så åkte vi hem till mig och fika istället =)

Senare åkte jag och Fanny pulka baki Tyson. haha vi hade skit kul.
Och Tyson har verkligen saknat att springa fort fort...

Kommentarer
Postat av: Melinda

Det vita guldet ? x3

2010-11-14 @ 13:57:26
URL: http://melindahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0